trettionde oktober tvåtusenelva.

Söndag kväll. Och vart sjutton tar helgerna vägen?
Och varför är inte helgen en dag längre?

Hoppas innerligt att veckan går lika snabbt som helgen gick, för att tentan bara ska bli överstökad.
Och för att jag längtar till helgen då det vankas Halloweenparty i Aspås.

Har precis pysslat lite i köket. Sydde en ny köksgardin, så hinner ju njuta av den en månad i alla fall innan det är dags för advent och allt mys som har med det att göra:)
Och som jag längtar efter julen, och stöket runt det!

Så nu pryds köket av en riktigt höstig kappa, grå botten med lila detaljer, en klar favorit som jag suktat efter enda sedan tyget kom in på Pontus Ericsson. När det var rea på det i vintras så vart det givetvis ett köp.



Blev riktigt nöjd!

Nej, Beck på tv så soffan är bokad resten av kvällen.




Kommentarer
Postat av: Simone

Men vad bra det blev. Vilket snyggt tyg, duktiga du :-) Du är klart min händigaste dotter, den andra anföll mig när jag gjorde sit ups ikväll ;-)

2011-10-31 @ 00:40:17
Postat av: TiNAWiNA

Tjuuusigt! Finns inget bättre än å få pyssla om hemma! Ska vara köpa kläder då förstås ;)

2011-10-31 @ 21:26:55
URL: http://winatina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0