tjugosjunde maj tvåtusenelva.

Nja, lite sämst jag är på att uppdatera kanske.

regnet öser ner, dock en överdrift, inte öser.. bara faller för tillfället..
sitter i soffan och lyssnar på grannens musik(!).. deprimerande toner så något party har hon/han då inte. Borde kanske styra upp det hela? Kanske fixa en sommarmix till denne.

och på tal om sommarmix, kanske borde fixa en sommar-party-2011-spotify-lista? Börjar bli som dags att smida planer inför sommaren!

och på tal om sommar.. är det någon som förstår att ett läsår faktiskt gått, snart? Vansinnigt sjukt.

och på tal om vansinnigt sjukt, det är vansinnigt vad ens planer kan rymma iväg snabbt, tur att det mesta löser sig:)

nej, snart dags för Pirates 4, har ju inte lyckats pallra mig iväg och sett den än så det är minst sagt dags att sukta lite Johnny Depp!



Kommentarer
Postat av: lisacorneliaa

Allt bra? :D

2011-05-28 @ 21:25:49
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/
Postat av: Evelina

ja de är sjukt snygga, men jag känner mig alldeles för lång i sånna skor :P

2011-05-30 @ 09:30:15
URL: http://tigerlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0