trettionde juni tvåtusenelva.

Men vilken värme det har varit i någon dag nu! Gillas så skarpt, men lika mycket jag gillar det lika mycket hatar jag att det kommer att försvinna.. varför bo i Sverige va?

Full fart har det varit hela veckan, har passat på att njuta av sista ledigheten. För nästa vecka är det jobb.

Har bla varit och ätit ost på Krokoms turistbyrå idag med mamma och Liz, ostbuffé från Skärvången. Och ni som känner mig lite grann, ni vet att jag älskar OST! Så den buffén fungerar klockrent för mig:)
Lite otippat gillade jag getbrien bäst, sjukt god.

Igår var det bio, min kära sambo har ju längtat över ett år efter Transformers 3 så igår var det äntligen dags. Jag och ett skönt gäng drog iväg.. och ett kan jag ju säga, ska aldrig mer gå på bio i Östersund på sommarens varmaste dag, var dödligt hett i salongen och det var nog det som gjorde att filmen inte riktigt var så bra som jag hoppats, eller så var det kanske 3D´n som gjorde det, är inget fan av 3D helt enkelt.

Nej huvudet värker och kroppen är trött. Känner på mig att det är lika bra att säga godnatt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0