sextonde juni tvåtusenelva.

Förra veckan älskade jag ledigheten.
Den här veckan klättrar jag på väggarna.
Är nog helt enkelt inte skapt för att inte ha något att göra, fast egentligen har jag ju massor att göra här hemma.. men det är inte alls samma sak som att gå iväg på jobb eller skola.

Bor dessutom i ett värre kaos än jag trodde var möjligt att åstakomma. Målning i tre rum i en tvåa är ingen hit.
Och ja visst, det kommer att bli underbart när det är färdigt. Men nu är det bara bökigt.
Dessutom blir jag knäckt när jag inte riktigt vet hur jag vill ha det i sovrummet, goosh.. det är inte alls likt mig:S

Vad händer då om dagarna?
Försöker fixa och dona i slipdammet. En hel del träning blir det också.. vilket kompenseras upp med kubb-bak och dylikt:P
Lässer en massa gör jag också, just nu är det den underbara serien om Anne på Grönkulla (min bästa "må-gott-bok") som ligger uppslagen.

Så med en kopp te, en kubb och en lockande bok är det nog inte så dåligt ändå.


Kommentarer
Postat av: Simone

Det kommer att bli jättefint när allt är klart.Du får stå ut. Och så måste jag säga, jag älskar dig :-))

2011-06-16 @ 18:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0