nittonde juni tvåtusenelva.

Sitter i Aspås och söndagsmyser.
Måste nog vara det bästa med att vara "ledig", att söndagarna för en gångs skull inte är "den-långa-väntan-på-vardagen-dagen".

Här vankas grillning. Mitt bästa. Jag avgudar grillad mat. Och jag längtar ihjäl mig tills jag får ett hus med en jättealtan där jag kan ha en grill som är värre än den i solsidan!
Idag är det fläskfilé som ska grillas, och svamp och hallomi såklart (det givna). Hasselbackspotatis kommer också att sitta fint. För jag är hungrig.
Som en varg.

Har suttit och hjälpt Leif att skriva CV. Känner att paniken kommer sådär lite sakta men säkert, snart är det min tur.
Att fylla på mitt CV med nya erfarenheter, med ny kunskap, med ny utbildning. Shit alltså. När blev jag såhär gammal?;P

Men nej, ska nog fortsätta njuta av söndagen. Och snart maten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0