tjugoandra februari tvåtusenelva.

Fy satan vad trött en kropp kan vara.. och det värsta. När blev det såhär?
Var ju van vid en kropp som klarade plugg hela nätterna, men sen hände det väl något när jag då (såhär i efterhand) förstår tjusningen med att börja arbetsdagen mellan 9-12 och sluta senast 18.

Var uppmärksam att jag inte klagar på själva pluggandet (för det gillar jag egentligen) det är just att jag blir så trött som jag inte kan acceptera. Huvudet vill fortsätta någon timme till men kroppen orkar inte.
Man kanske vänjer sig igen?

För mitt tokiga jag har ju kommit på en idé (den sluga ekonomen). Så härefter pluggar jag 200%, dvs dubbla kurser. Får se hur det går men känner mig taggad. Jag känner mig själv och jag vet att jag aldrig ger upp.
Det finns bara ett - och det är att lyckas.

Hann med en underbar helg nu innan kursstart(erna). Tentan gick av stapeln 14.00 fredag (och den kändes riktigt bra, det visar sig om inte annat om ca två veckor). Därefter blev det studentkväll på Deloitte med information om deras arbetsuppgifter, en dödligt god italiensk buffé och sedan basket. Jag och Kristina fortsatte ner till SOLO där vi mötte upp Annelie och födelsedagsbarnet Patrik - en sån där underbar kväll.

Lördag till söndag blev det stugmys med Tommy i Krok. Skoter och allmänt lugn och ro.

Kanske jag och min trötta kropp borde bege oss mot sängen.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0