tionde februari tvåtusenelva.

Fy farao vilket väder det är ute.. tänker då inte sätta ens en liten fot utanför dörren tills det slutar.
Var en sväng till stallet och jag tror att hästarna gillade vädret precis lika lite som jag. Blev bara lite stallpyssel idag då jag inte känner mig alldeles kry i kroppen, dessutom var ju som sagt vädret inte på rätt sida.


(Snöig och blöt häst)


Dagen börjde strax efter 07.00 i morse då jag (kors i taket) faktiskt lyckades stiga upp för lite pluggande. Sedan väntade en såndär "rolig" tre-timmars föreläsning. Var den näst sista föreläsningen innan tentan och nej, tentaångesten har inte infallit än, men däremot blir jag less på att jag inte riktigt vet vad jag ska plugga på, som alltid innan en tenta.. pluggtimmarna bara rusar och det känns som om ingenting fastnar (men i vanlig orning gör det ju det ändå).. hmm, konstig känsla det där.

Har i alla fall lagt undan skolböckerna för idag för nu väntar mys i soffan med mitt hjärta. Unnar mig det efter några jobbiga vardagar med sent plugg och en sambo som jobbat över.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0