sjunde februari tvåtusenelva

Ännu en måndag och det gör mig så förvirrad att veckorna bara går och känslan av att jag inte hinner med.
Helgerna gå så snabbt att jag knappt hinner njuta innan de är slut.
Eller ska jag sluta skylla på att det är tiden som gör att jag inte hinner njuta och inse att det är jag som inte tillåter mig att njuta av dagarna. För trots att jag skyller på plugg och jobb så kanske det är dags att förstå hur bra jag har det just nu.

En underbar lägenhet, en pågående utbildning samt en pojkvän som är mitt ALLT.

Helgen har i alla fall varit bra, väldigt bra dessutom.
Var helt ledig, så lördag tillbringades i Storåbränna för att kika på lite skotrar. Trots lite dåligt väder så var det helt klart godkänt:) Kvällen blev sådär härlig med gänget ute på stan. Mat och drinkar tillsammans med underbart sällskap är grymt underskattat!

Igår blev det heldag i Aspås, lugnt och skönt. Njöt av en skön promenad med mamma och Joy i den fina solen. Så kan alla söndagar få vara.

Nu väntar någon timmes plugg innan hjärtat kommer hem.
Bilder på ett fint vardagsrum kommer:)



Kommentarer
Postat av: jennifer

Jag tror nog att ditt huvud inte lämnar pluggandet, så det kanske är svårare att njuta av helger när du vet att det kommer en ny vecka som består av plugg! :)

men se det positivt, då är du ju skärpt i sinnet! ;)

2011-02-07 @ 16:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0