femtonde februari tvåtusenelva.

Jag vet att alla dagar inte är lätta. Jag vet att humöret svänger. Jag vet att det ibland är så svårt att vara på topp.

Men jag vet att jag har en underbar sambo. Som inte klagar. Som inte ger sig.
När jag är sådär ofantligt tjurig.

Och det har han all min tacksamhet och kärlek för.

Kunde därför inte passa bättre än med alla hjärtansdag igår. Även fast att alla dagar borde vara så där kärleksfulla, men ändå är det något speciellt, på något vis. Om inte annat bara vardagslyx.
Kvällen tillbringades på relaxen på Storsjöbadet. Lugnt, mysigt och underbart.
Vi delade en bricka med exotiska frukter, ostar och chocklad. Pratade, skrattade och bara var.


Ny vecka med nya tag. Händer egentligen inget speciellt. Tenta på fredag så det lär nog bli en hel del pluggande innan dess. Dock känner jag mig lugn än så länge. Tycker att jag kan det mesta.
Längtar bara sjukt mycket till helgen, äntligen helt ledig (alltså verkligen helt helt helt ledig från både jobb och plugg).
Så vi får se vad som händer då, har dock lite planer som jag hoppas kan gå att genomföra:)

Blir lugnt på stallfronten den här veckan. Var hos Dessi igår och det får räcka för den här veckan. Känner mig lite upptagen med tentan och allt. Red henne i söndags dessutom och OJ vad fin hon är. Gick som en prinsessa i snöstormen. Bjuder på en bild.



Nej, tillbaka till plugg.



Kommentarer
Postat av: Simone

Det var fint skrivet, bra att du har Tommy. Han är bäst :-) Och du är en underbar människa, kram :-))

2011-02-15 @ 16:19:48
Postat av: Fanny

Tack mamma det värmer. Det är för att jag har en underbar mamma!

2011-02-15 @ 18:29:54
Postat av: Tommy

Tack älskling jag hade en underbar kväll på relaxen!

Vilken fin bild du har när du rider! =) undra vem som har tagit den!? (de va skitkallt!)

2011-02-15 @ 21:34:09
Postat av: Malin

Ja det är jobbigt att sin bästa vän åker till någon annan... men jag får ju komma och hälsa på när jag vill så då är det lugnt =)

2011-02-17 @ 17:26:02
URL: http://malinanderssons.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0