tjugoåttonde mars tvåtusenelva.

ojojoj, vad mycket det är som händer runt omkring mig. Inget allvarligt. Bara mycket.

Imorgon är det åter igen dags för två tentor, som jag tidgare berättat, dessa femveckorsperioder går vansinnigt fort.
Kan för mitt liv inte förstå att det bara är fem veckor kvar och sen har jag gjort mitt första år (som genom dubbelt pluggande faktiskt blivit nästan 1,5 års kurser!). Är i nuläget ganska lugn, samt givetvis fundersam om jag har pluggat på de rätta sakerna, vilket då visar sig imorgon klockan åtta.

Så, vad har annars hänt? Jo.. det blev vad man kan kalla, akut renovering av garderoberna i sovrummet. För någon vecka sedan hittade jag ett litet kryp i garderoben som inte borde bo där, för att göra en längre historia kort så slutade det hela med anticimex samt rivning av befintliga garderiober (samt hela väggen mot vardagsrummet som ungefär var baksidan av de gamla garderoberna) Efter en tur till Ikea börjar nu en ny och sjukt snygg garderob med skjutdörrar ta form, förstå vad mina kläder och skor kommer att bli lyckliga!

vägg i vardagsrum.

nya garderoberna börjar ta form, stommar på plats!

min nya skoförvaring. *LYCKA*

Kommer att bli underbart när allt är färdigt och när kaoset är över!
Önska mig nu lycka till.



Kommentarer
Postat av: Simone

Lycka till älskade unge !!!

2011-04-28 @ 22:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0